Vojtěch Podroužek je absolventem Pražské konzervatoře, Fakulty umění Ostravské univerzity, Staatliche Hochschule für Musik und darstellende Kunst Stuttgart (obor hra na hoboj) a Filozofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze (obor hudební věda).

V letech 2013–2014 byl stážistou na konzervatoři v holandském Utrechtu. Zúčastnil se mnoha mistrovských kurzů u renomovaných hobojistů ze zahraničí (Jean-Louis Capezzali, Jérôme Guichard, Maurice Bourgue, David Walter, Fabien Thouand, Jacques Tys ad.) a kurzů zaměřených na interpretaci staré hudby, kde si rozšířil své vzdělání v oblasti hry na barokní hoboj (Marcel Plavec, Marek Niewiedział, Małgorzata Józefowska, Luise Haugk).

Byl oceněn na mezinárodních hobojových a skladatelských soutěžích (1. a 2. cena na mezinárodní hobojové soutěži UFAM 2006 a 2008 v Paříži, účast v semifinále na soutěžích Barbirolli Oboe Competition 2017 v Anglii a Oboe Competition of Japan 2018 v Tokyu, laureát mezinárodní skladatelské soutěže Opus ignotum 2019 a 2020 v Praze).

Působil ve Filharmonii Bohuslava Martinů ve Zlíně a v Orchestru Národního divadla v Praze, od roku 2018 je hobojistou Komorní filharmonie Pardubice.

Sólově vystupoval s Jihočeskou komorní filharmonií, Karlovarským symfonickým orchestrem a Krumlovským komorním orchestrem. Jako hráč na barokní hoboj pravidelně spolupracuje s pražským souborem Collegium Marianum.

Věnuje se muzikologickému výzkumu v oblasti duchovní hudby v Praze v 18. století, aranžování a skladbě, kterou v současné době studuje na Pražské konzervatoři ve třídě Eduarda Douši.

 

Vladimír Brablec prožil dětství v Českých Budějovicích. Vystudoval tamní gymnázium, potom Pražskou konzervatoř, logiku na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze a hru na klarinet na Hudební fakultě Janáčkovy akademie múzických umění v Brně pod vedením Milana Poláka a Víta Spilky.

Od mládí se úspěšně účastnil hudebních soutěží (1. místo na soutěži ZUŠ 2003 a 2004, 1. místo na soutěži konzervatoří v Ostravě 2006, 1. místo na soutěži Karla Ditterse z Dittersdorfu 2008, 1. místo na soutěžní přehrávce Filharmonie Brno 2011). V roce 2011 vyhrál konkurz do European Union Youth Orchestra, z mezinárodní soutěže v italském Udine si přivezl cenu Rotary Udine Nord za nejlepší provedení soudobé skladby (2013).

Sólově vystoupil s Jihočeskou komorní filharmonií (Weber: Koncert Es dur), Moravskou filharmonií Olomouc (Mozart: Koncert A dur) a v abonentních řadách Filharmonie Brno (Debussy: Première rhapsodie) a Komorní filharmonie Pardubice (Vejvoda: David a Goliáš). Absolvoval masterclass u H. Rosengrena, S. Brill, P. Beltramini a dalších. V roce 2012 byl oceněn stipendiem Yamaha Music Foundation of Europe. Pro Český rozhlas nahrál Trio pro klarinet, violu a klavír Leo Smita.

Je prvním klarinetistou Komorní filharmonie Pardubice.

 

Martina Homolková vstoupila do světa hudby díky Škole sborového zpěvu Bambini di Praga v oborech hra na zobcovou flétnu a sborový zpěv. Později se na Gymnáziu Jana Nerudy v Praze začala v 11 letech věnovat hře na fagot u profesora Lukáše Kořínka. Po úspěšném absolvování osmiletého gymnázia pokračovala ve svých studiích na JAMU v Brně pod

vedením MgA. Jaroslava Kubity a doc. Romana Novozámského. Ve třetím ročníku navštěvovala jeden semestr třídu profesora Carla Colomba na škole Conservatoire National Supérieur Musiqe et Dance de Lyon v rámci programu Erasmus ve francouzském Lyonu a po ukončení stáže získala v Brně bakalářský titul. Během následujících let se vrátila zpět do rodné Prahy na hudební fakultu AMU, kde roku 2018 svá studia úspěšně završila magisterským titulem u profesorů Františka Hermana, Jiřího Seidla a magistra Jana Hudečka.

Martina se několikrát zúčastnila mezinárodních mistrovských kurzů ISA v Rakousku, díky kterým získala cenné zkušenosti od zahraničních profesorů, jako jsou Dag Jensen, Richard Galler a Carlo Colombo. V roce 2017 na těchto kurzech vyhrála konkurz o hru s orchestrem v rakouském Badenu a získala první cenu v soutěži Ignaze Pleyela.

Mezi její další soutěžní úspěchy patří třetí cena (2017), čestné uznání (2015) a druhá cena (2013) na Mezinárodní interpretační soutěži dechových nástrojů v Brně. Martina pravidelně působí v rámci různých symfonických orchestrů.

V roce 2013 se zúčastnila jarního turné Orchestru mladých Evropské unie (EUYO). Později byla v sezóně 2015/2016 členkou Moravské filharmonie v Olomouci. V letech 2016 – 2018 působila s rámci orchestrální akademie České filharmonie a v letech 2016 – 2020 byla stipendistkou orchestrální akademie PKF – Prague Philharmonia.

Momentálně se věnuje své dceři na rodičovské dovolené.